среда, 1 августа 2018 г.


                                        საზაფხულო მუსიკალური სკოლა
          სკოლის მიზნები: მოსწავლეები შეიძენენ ახალ ცოდნასა და გამოცდილებას მუსიკასა და ქორეოგრაფიაში,შეძლებენ სიმღერას მარტო და სხვებთან ერთად,ცეკვას,სასკოლო ღონისძიებაში და სხვადასხვა ინტერაქტიურ მუსიკალურ თამაშებში მონაწილეობას.რაც განუვითარებთ მათ სააზროვნო,ინდივიდუალურ,სასიმღერო და სოციალურ უნარებს.
თემები და საკითხები
აქტივობები
რესურსი
დრო
1.ურთიერთგაცნობა.საზაფხულო სკოლის მიზნებისა და პროგრამის განხილვა.(სიმღერების შერჩევა მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით მოხდება.)
2.შერჩეული სიმღერის შესწავლა.
1.მინი-ლექცია,დიალოგი,
მოსმენა-ანალიზი.
2.სიმღერის ტექსტის გაცნობა  და შესწავლა,მელოდიის შესწავლა ფორტეპიანოზე.
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები, საწერკალმები
და პორტეპიანო.

I დღე
1.შესწავლილი სიმღერის განმეორება-განმტკიცება  ქორეოგრაფიული ელემენტების ჩართვით.
2.მუსიკალური მულტფილმის ჩვენება.
https://www.youtube.com/watch?v=dihJ1w48Jh0
1.სიმღერის ტექსტისა და მელოდიის განმტკიცება ფორტე-
პიანოზე.ქორეოგრაფიული ელემენების დახვეწა.
2. .მუსიკალური მულტფილმის ჩვენება.
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები, საწერკალმები
და პორტეპიანო.

II-III დღე
1.ახალი  სიმღერის შესწავლა  ქორეოგრაფიული ელემენტების ჩართვით.
2.მუსიკალური თამაში,,გამოიცანი მელოდია''.

1.სიმღერის ტექსტის გაცნობა  და შესწავლა,მელოდიის შესწავლა ფორტეპიანოზე.
2.მინი-ლექცია.ფორტეპიანოზე სიმღერების მოკლე მუსიკალური ფრაზების შესრულება და ამოცნობა .
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები, საწერკალმები
და პორტეპიანო.

IV-V დღე
1.შესწავლილი სიმღერის განმეორება-განმტკიცება  ქორეოგრაფიული ელემენტების ჩართვით.
2. .მუსიკალური თამაში,,სიმფონიური ორკესტრი''.
1.სიმღერის ტექსტისა და მელოდიის განმტკიცება ფორტე-
პიანოზე.ქორეოგრაფიული ელემენების დახვეწა.
2.დირიჟორობა.
რვეულები, საწერკალმები
და პორტეპიანო.
მუსიკალური
საკრავები.
VI-VII დღე
განვლილი სასიმღერო,თეორიული და
ქორეოგრაფიული მასალის განმტკიცება.
1.სიმღერა და ცეკვა ფორტეპიანოს თანხლებით.
2.დისკუსია.
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები, საწერკალმები
და პორტეპიანო.

VIII დღე
1.ახალი  სიმღერის შესწავლა  ქორეოგრაფიული ელემენტების ჩართვით.
2.მუსიკალური კროსფორდის შედგენა.
1.სიმღერის ტექსტის გაცნობა  და შესწავლა,მელოდიის შესწავლა ფორტეპიანოზე.
2.მინი-ლექცია.
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები, საწერკალმები
და დაფა
ფორტეპიანო.

IX-X დღე
1.შესწავლილი სიმღერის განმეორება-განმტკიცება  ქორეოგრაფიული ელემენტების ჩართვით.
2. .მუსიკალური თამაში,,ფერხული''.
1.სიმღერის ტექსტისა და მელოდიის განმტკიცება ფორტე-
პიანოზე.ქორეოგრაფიული ელემენების დახვეწა.
2.თამაშის წესების გაცნობა  და ფერხულის ჩაბმა.
ფორტეპიანო
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები, საწერკალმები
სპორტული მოედანი.

XI-XII დღე
1.განვლილი სასიმღერო,თეორიული და ქორეოგრაფიული მასალის განმტკიცება.
2.ღონისძიების პროგრამის შედგენა.
1.სიმღერა და ცეკვა ფონოგრამის თანხლებით.
2.ღონისძიების პროგრამის შედგენა.
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები, საწერკალმები
 დაფა.
XIII დღე
საზაფხულო სკოლის დასკვნითი ღონისძიება მიძღვნილი ახალი სასწავლო  წლის დასაწყისისადმი.
მისასალმებელი სირყვები,სიმღერები და ცეკვები.
ნოუთბუკი,
ჩიპი და საჭირო აპარატურა.
XIV დღე


Комментариев нет:

Отправить комментарий