საზაფხულო
მუსიკალური სკოლა
სკოლის მიზნები: მოსწავლეები შეიძენენ ახალ
ცოდნასა და გამოცდილებას მუსიკასა და ქორეოგრაფიაში,შეძლებენ სიმღერას მარტო და სხვებთან
ერთად,ცეკვას,სასკოლო ღონისძიებაში და სხვადასხვა ინტერაქტიურ მუსიკალურ თამაშებში
მონაწილეობას.რაც განუვითარებთ მათ სააზროვნო,ინდივიდუალურ,სასიმღერო და სოციალურ უნარებს.
თემები და საკითხები
|
აქტივობები
|
რესურსი
|
დრო
|
1.ურთიერთგაცნობა.საზაფხულო
სკოლის მიზნებისა და პროგრამის განხილვა.(სიმღერების შერჩევა მოსწავლეთა ინტერესების
გათვალისწინებით მოხდება.)
2.შერჩეული
სიმღერის შესწავლა.
|
1.მინი-ლექცია,დიალოგი,
მოსმენა-ანალიზი.
2.სიმღერის
ტექსტის გაცნობა და შესწავლა,მელოდიის შესწავლა
ფორტეპიანოზე.
|
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები,
საწერკალმები
და
პორტეპიანო.
|
I დღე
|
1.შესწავლილი
სიმღერის განმეორება-განმტკიცება ქორეოგრაფიული
ელემენტების ჩართვით.
2.მუსიკალური
მულტფილმის ჩვენება.
https://www.youtube.com/watch?v=dihJ1w48Jh0
|
1.სიმღერის
ტექსტისა და მელოდიის განმტკიცება ფორტე-
პიანოზე.ქორეოგრაფიული
ელემენების დახვეწა.
2.
.მუსიკალური მულტფილმის ჩვენება.
|
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები,
საწერკალმები
და
პორტეპიანო.
|
II-III დღე
|
1.ახალი სიმღერის შესწავლა ქორეოგრაფიული ელემენტების ჩართვით.
2.მუსიკალური
თამაში,,გამოიცანი მელოდია''.
|
1.სიმღერის
ტექსტის გაცნობა და შესწავლა,მელოდიის შესწავლა
ფორტეპიანოზე.
2.მინი-ლექცია.ფორტეპიანოზე
სიმღერების მოკლე მუსიკალური ფრაზების შესრულება და ამოცნობა .
|
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები,
საწერკალმები
და
პორტეპიანო.
|
IV-V დღე
|
1.შესწავლილი
სიმღერის განმეორება-განმტკიცება ქორეოგრაფიული
ელემენტების ჩართვით.
2.
.მუსიკალური თამაში,,სიმფონიური ორკესტრი''.
|
1.სიმღერის
ტექსტისა და მელოდიის განმტკიცება ფორტე-
პიანოზე.ქორეოგრაფიული
ელემენების დახვეწა.
2.დირიჟორობა.
|
რვეულები,
საწერკალმები
და
პორტეპიანო.
მუსიკალური
საკრავები.
|
VI-VII დღე
|
განვლილი
სასიმღერო,თეორიული და
ქორეოგრაფიული
მასალის განმტკიცება.
|
1.სიმღერა
და ცეკვა ფორტეპიანოს თანხლებით.
2.დისკუსია.
|
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები,
საწერკალმები
და
პორტეპიანო.
|
VIII დღე
|
1.ახალი სიმღერის შესწავლა ქორეოგრაფიული ელემენტების ჩართვით.
2.მუსიკალური
კროსფორდის შედგენა.
|
1.სიმღერის
ტექსტის გაცნობა და შესწავლა,მელოდიის შესწავლა
ფორტეპიანოზე.
2.მინი-ლექცია.
|
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები,
საწერკალმები
და
დაფა
ფორტეპიანო.
|
IX-X დღე
|
1.შესწავლილი
სიმღერის განმეორება-განმტკიცება ქორეოგრაფიული
ელემენტების ჩართვით.
2.
.მუსიკალური თამაში,,ფერხული''.
|
1.სიმღერის
ტექსტისა და მელოდიის განმტკიცება ფორტე-
პიანოზე.ქორეოგრაფიული
ელემენების დახვეწა.
2.თამაშის
წესების გაცნობა და ფერხულის ჩაბმა.
|
ფორტეპიანო
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები,
საწერკალმები
სპორტული
მოედანი.
|
XI-XII დღე
|
1.განვლილი
სასიმღერო,თეორიული და ქორეოგრაფიული მასალის განმტკიცება.
2.ღონისძიების პროგრამის შედგენა.
|
1.სიმღერა
და ცეკვა ფონოგრამის თანხლებით.
2.ღონისძიების
პროგრამის შედგენა.
|
ნოუთბუკი,
ინტერნეტი,
რვეულები,
საწერკალმები
დაფა.
|
XIII დღე
|
საზაფხულო
სკოლის დასკვნითი ღონისძიება მიძღვნილი ახალი სასწავლო წლის დასაწყისისადმი.
|
მისასალმებელი
სირყვები,სიმღერები და ცეკვები.
|
ნოუთბუკი,
ჩიპი
და საჭირო აპარატურა.
|
XIV დღე
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий